A reputación dixital: coidar a imaxe da túa marca en internet

Nun mundo totalmente dixitalizado a reputación online é a percepción que o público ten sobre o teu negocio, este se demostras nas diversas opinións, que chega a ser un factor decisivo na compra de novos clientes. 

Según o estudo de Status Lab, o 85% das persoas consideran a reseñas online igual de cofiables que as recomendacións realizadas por un amigo ou familiar. Polo tanto é importante crear e mellorar  a presencia online para obter unha boa publicidade, xa que unha boa percepción atraera a novos compradores. 

Para coñecer a túa reputación dixital só tes que en Google o nome da túa empresa o pode buscar das seguinte maneiras: 

  • Só o nome da empresa: Para coñecer o posicionamento da marca 
  • Con asteriscos (*): O asterisco funciona como un comodín, é dicir, representa calquera carácter ou palabra e axúdache a descubrir variacións relacionadas coa túa empresa. 
    • Por exemplo: *nome ou nome* 
  • Entre comiñas (“…”): Para localizar resultados exactos co nome da empresa, sen variacións. 
    • Por exemplo : “Nome” 
  • Buscar as opinións: Escribe o nome da empresa seguido de palabras como opinións, comentarios ou reseñas para coñecer a percepción que teñen os usuarios. 
  • Na pestana Noticias de Google: Para ver se a empresa aparece en medios de comunicación, notas de prensa ou artigos recentes. 

Mellora a reputación dixital 

Se os resultados encontrados son negativos ou queremos melloraralos podes facer diferentes estratexias: 

  1. Contratar blogs ou xornais estas plataformas poren escribir artigos positivos sobre a túa marca. 
  2. Responder dunha forma educada as reseñas ou opinión negativas, mostrando a compromiso por mellorar. 
  3. Ter presencia nas redes sociais subindo contido interesante e podes crear relacións con influencers  os cales darán unha mellorar credibilidade a marca 
  4. Comparte os valores, logros e desafíos, logrando aumentar a transparencia e autenticidade e se consegue unha conexión co cliente. 

A reputación dixital é un dos factores de compra máis importantes dunha marca. Non chega con estar en internet, hai que coidar como nos perciben. Se queres coñecer a túa reputación online e mellorarala. Aproveita os servizos da Oficina Económica de Galicia e busca asesoramento para o crecemento do teu negocio, a través do formulario en liña da nosa páxina web.