CRM e ERP: Comparativa de Custes e Beneficios comerciais para Pemes Galegas

No contexto actual, a dixitalización é un dos principais obxectivos das empresas, as pemes galegas enfróntanse ao reto de elixir ferramentas que lles permitan ser máis competitivas, eficientes e orientadas ao cliente. Aquí é onde entran en xogo os sistemas CRM e ERP.  

ERP (Enterprise Resource Planning): Trátase dos sistemas de xestión integrados que permiten dar soporte á totalidade dos procesos dunha organización: control económico financeiro, loxística, produción, mantemento, recursos humanos, etc. En moitas ocasións a estrutura do ERP é modular, isto quere dicir que podes seleccionar as diferentes aplicacións que necesitas para os teus procesos. 

CRM (Customer Relationship Management):  Sistemas para xestionar as relacións cos clientes e o soporte a todos os contactos comerciais, tanto no ámbito de prevenda, como no de postvenda.

Algúns exemplos de ferramentas que integran ámbalas dúas opcións son:

Modelo  Puntos Fortes  Puntos Débiles  Rango de prezo 
Microsoft Dynamics 365 Business Central 

 

Integración de aplicacións externas e escalable e adaptable. Ademais, ten integración con Microsoft  Alto custo na personalización e pouco intuitivo  Moderado 
Sage 200 

 

Alta funcionalidade, ampla gama de módulos e é accesible desde a nube, para o teletraballo  Pode ser complexo de implementar e manter porque depende de provedores externos   Caro 
SAP Business One 

 

Robustas funcionalidades, cubre moitas necesidades e un sistema integrado en todas as áreas da empresa  Pode ser máis caro e complexo e necesita unha capacitación para ou seu uso e non ten módulo de nóminas  Caro 
Odoo 

 

Alta personalización, uso de módulos e aplicación, código aberto   Personalización  complexa, limitacións nas versións básicas  Económico  
Holded  Facilidade de uso, deseño intuitivo   Baixa estabilidade e personalización, para as opcións avanzadas requírese capacitación 

 

Económico 

 

Antes de escoller unha plataforma ERP ou CRM é necesario coñecer as necesidades da empresa, para saber cales o cubre dentro do presuposto pactado. É moi importante que todas as áreas estean informadas e poidan opinar do seu uso no traballo. 

O uso dun ERP ou CRM é un paso cara a a dixitalización das empresas galegas, pode axudarche a xestionar todas a áreas e a integración de datos en tempo real, para mellorar a eficiencia e a produtividade. 

Se necesitas axuda para coñecer os diferentes sistemas de xestión, non dubides en solicitar o servizo de asesoramento gratuíto da Oficina Económica de Galicia para que che axuden a dar este paso cara a dixitalización.