A comunicación dixital articúlase a través dun ecosistema complexo e dinámico de plataformas interconectadas. O sitio web corporativo segue sendo o núcleo central desta estratexia, funcionando como a tarxeta de presentación dixital da empresa, mentres que as redes sociais se configuran como os espazos de interacción e construción de comunidade.
Plataformas como LinkedIn permiten a conexión profesional, Instagram impulsa a comunicación visual e canles como YouTube ou TikTok posibilitan a creación de contidos audiovisuais. O correo electrónico, malia ser unha ferramenta tradicional, mantén a súa vixencia como canle de comunicación directa e personalizada.
Non sabes que canles dixitais son as máis axeitadas para o teu negocio? Contacta coa Oficina Económica de Galicia e axudarémoste a identificar as mellores opcións para a túa empresa.
Para ofrecer as mellores experiencias, utilizamos tecnoloxías como cookies para almacenar e/ou acceder á información do dispositivo. Aceptar estas tecnoloxías permitiranos procesar datos como o comportamento de navegación ou os ID únicos neste sitio. Non aceptar ou retirar o consentimento pode afectar negativamente a certas funcións e características.