Que tipos de publicidade pode facer un influencer?

3d-rendering-illustration-tile-blocks-with-faqs-word 3
  • Publicidade: Trátase dun contrato entre a marca e o influencer. Debe incluír un briefing coas condicións da colaboración: datas, entregables, compensación económica, etc. É obrigatorio que se identifique o contido como publicitario.
  • Embaixador/a de marca: Neste caso, o influencer convértese na cara da marca durante un período máis longo. A relación é máis estable e busca integrar os produtos ou servizos de forma natural no seu día a día, actuando como defensor/a da marca.
  • Agasallo: Consiste en enviar o produto ou servizo de balde a un influencer, sen acordar previamente que o publique. A diferenza doutros casos, aquí non hai obrigación contractual. A idea é que, se lle gusta, o comparta de forma espontánea coa súa audiencia.
  • Contido orgánico: Prodúcese cando o influencer menciona ou recomenda un produto sen recibir nada a cambio. Nin cartos, nin agasallos. Faino simplemente porque lle gusta e quere compartilo co seu público de maneira auténtica.

Para máis información, non dubides solicitar o asesoramento dos nosos expertos.