Ferramentas de IA para mellorar a satisfacción de clientes e optimizar as miñas vendas

A intelixencia artificial cambia a nosa forma de traballar. Neste novo escenario, diferentes estudos reflicten que máis da metade das empresas españolas consideran que a IA axúdalles a ser máis creativos e innovadores no seu traballo diario.  Por iso, neste artigo repasamos ferramentas que poderían ser beneficiosas para mellorar a eficiencia e a produtividade en pequenas e medianas empresas empresas.

Atención aos clientes as 24 horas do día

Os chatbots de servizo ao cliente son exemplos de ferramentas de intelixencia artificial que contribúen a mellorar a satisfacción das persoas que compran os nosos produtos. Axudan a xestionar consultas máis comúns e a ofrecer un soporte as 24 horas do día, os 7 días da semana.

Un chatbot, basicamente, actúa como un axente virtual que interactúa cos clientes de maneira similar a como o faría un representante de servizo ao cliente humano. Os chatbots de adoitan funcionar a través dunha interface de chat, xa sexa na páxina web da empresa, nunha aplicación móbil ou en plataformas de mensaxería como Facebook Messenger ou WhatsApp. Trátase dunha ferramenta que mellora a eficiencia operativa das empresas, especialmente no que respecta a a xestión de consultas e a resolución de problemas básicos.

Ao implementar un chatbot nun negocio pequeno, é importante manter un equilibrio entre a automatización e a interacción persoal. Asegúrate de que os clientes saiban cando están a interactuar cun chatbot e cando están a falar cun membro do equipo.

 

Copilot, o novo ChatGPT de Microsoft 365 que fai presentacións

ChatGPT provocou que as grandes tecnolóxicas queiran imitalo con outros produtos similares. É o caso de Microsoft, que agora en novembro ten previsto o lanzamento de Copilot, unha intelixencia artificial capaz, entre outras cousas, de comprender contextos, aprender dos datos e tomar decisións en tempo real.

Copilot pódese lanzar desde todas as aplicacións de Office, e por exemplo é capaz de escribir borradores de documentos que están baseados noutros ficheiros dos nosos datos. Tamén se encarga de editar (incluso reescribindo partes dun DOC) ou resumir documentos para aforrar tempo. Un exemplo da súa aplicación sería dicirlle a Copilot: “fai que o quinto parágrafo sexa máis conciso e cambia o ton do documento para que sexa máis informal”.

No caso de Excel, Copilot pode extraer informes de datos para que lle preguntemos cousas sobre esa información en linguaxe natural. Pode revelar correlacións, propoñer escenarios hipotéticos ou suxerir novas fórmulas. Poderiamos por exemplo pedirlle que nos dese un resumo das vendas por tipo e canle e inserir unha táboa respecto diso. Por outra banda, Copilot transforma documentos escritos en diapositivas de PowerPoint e mesmo inclúe as notas dun evento para partir do cal se xera esa presentación a cada diapositiva. Un exemplo da súa aplicación: “reformatea estes tres puntos en tres columnas, cada unha cunha imaxe”.

 

Saleforce Einstein, a ferramenta para predicir comportamentos de clientes

Utilizar unha plataforma de CRM con intelixencia artificial permite xestionar as relacións cos clientes e mellorar a interacción con eles. Por exemplo, Salesforce, que é unha das principais plataformas de xestión de relacións con clientes do mundo, ofrece Salesforce Einstein. Trátase dunha ferramenta para predicir comportamentos de clientes, automatizar tarefas e proporcionar recomendacións.

Como o consegue? Salesforce Einstein utiliza algoritmos e análises avanzado de datos para coñecer o comportamento histórico dos clientes. Para iso, emprega datos de interaccións anteriores con clientes, como patróns de compra, comportamento de navegación no sitio web, interaccións de servizo ao cliente e respostas a campañas de márketing anteriores. Ao analizar estes datos, o algoritmo pode identificar tendencias e patróns que poden indicar futuros comportamentos. Por outra banda, emprega técnicas de segmentación para categorizar aos clientes en grupos con características e comportamentos similares. Isto axuda a comprender mellor as preferencias de diferentes segmentos de clientes e a predicir como é probable que responda cada grupo a diferentes campañas.

Ademais, Salesforce Einstein emprega procesamento da linguaxe natural para analizar o sentimento detrás das interaccións dos clientes, como correos electrónicos, ou comentarios en redes sociais. Isto axuda a comprender a satisfacción do cliente e predicir como é probable que respondan a diferentes iniciativas ou cambios no servizo. Ao integrar estes métodos e algoritmos na plataforma Salesforce, Einstein pode proporcionar recomendacións e predicións que poden axudar á túa empresa para adaptar estratexias de vendas, márketing e servizo ao cliente de maneira efectiva, o que leva a unha maior satisfacción do cliente e mellores resultados comerciais.

Sen dúbida, todas estas ferramentas poden axudar aos negocios pequenos a optimizar as operacións, mellorar a experiencia do cliente e tomar decisións baseadas en datos. Con todo, é esencial avaliar as necesidades específicas do teu negocio e considerar a facilidade de implementación e os custos antes de adoptar calquera ferramenta de intelixencia artificial.